PDOL - Torsdag

Igår var det som sagt 'starten' på PDOL. Jag räknar inte med Onsdagen. Vi såg Måns, som för övrigt var mycket snyggare i verkligheten än på bild, och vi gjorde VÄRLDENS miss alltså. Oj, vad jag vill spola tillbaka tiden! Men jag behöver inte nämna vilken slags miss vi gjorde, det behåller vi för oss själva.
 
(dåliga mobilbilder på Måns)
Har även några filmer på han. 
Var tvungen filma hans ''snygga'' dans, som inte alls var snygg. :)

Vad gjorde vi mer då... Jo vi dansade till Maskinen ''Alla som inte dansar är våldtäcksmän''. Och sen såg vi De lyckliga kompisarna. Han som spelade gitarr/sjöng, (nej jag menar inte gammelgubben i mitten, utan han som stod längst till vänster) var ganska snygg :-) hahaha och han hade röda raybans :-D

Ikväll blir det nog mera drag, och mer folk skulle jag gissa. Men det är bara kul. Hoppas bara att vädret blir hyffsat iallafall. Det brukar ju alltid vara fint väder under PDOL, men verkar inte bli det iår. Fast, jag är nöjd om det blir samma väder som igår. Det var helt okej, det regnade lite smått under en kort period, men det slutade ganska snabbt :-)
Uppdaterar imorgon.

-Kommentarer-
Postat av: Louise

Haha, missen xD suck!

2009-07-26 @ 13:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0